cameel cameel
5703
BLOG

Są przyzwoici ludzie w Platformie Obywatelskiej!

cameel cameel Polityka Obserwuj notkę 121

 

Zawsze twierdziłem, że są ludzie przyzwoici w Platformie Obywatelskiej. Tym, m.in. różnię się w ocenie z moim Ojcem.

Platforma Obywatelska to moja pierwsza, świadoma decyzja polityczna. Jestem byłym wyborcą Platformy Obywatelskiej. Nie wstydzę się swojego wyboru. Było to w 2001 roku, w początku istnienia tej partii, więc miałem prawo, jako świeży posiadacz dowodu osobistego, dać się nabrać. Poza tym znalazłem się w szerszym gronie oszukanych i rozczarowanych wśród takich "mózgów" i analityków politycznych jak JKM. Głosowałem wówczas na ludzi UPR na listach Platformy Obywatelskiej.

Pamiętam program wyborczy ogłaszany przez J.M.Rokitę z Gowinem i (chyba) Śpiewakiem. Pamiętam potrzebę likwidacji Senatu, podatku liniowego 3x15%, pamiętam im wiele rzeczy i zdaję sobie sprawę jak ta partia się zmieniła. Jak jej wyborcy i ich aspiracje się zmieniły. 

Najtrudniej przyzwoitych ludzi w PO udawało mi się znaleźć po Smoleńsku. Pamiętam B.Zdrojewskiego, który jako jeden z niewielu (jedyny?) miał odwagę przeprosić Janusza Kurtykę na jego pogrzebie, za opluwanie, szczucie i doprawianie medialnej gęby. Znalazłem również wówczas list szeregowego członka A.Swobody, który miał odwagę napisać (i ogłosić publicznie) prawdę (klik).

Każdy taki przypadek cieszy, dlatego warto odnotować wystąpienie senatora Antoniego Motyczki z Platformy Obywatelskiej, członka komisji zajmującej się publicznymi przetargami, który miał odwagę z mównicy, publicznie, biorąc pełną odpowiedzialność za słowa powiedzieć:  

"Takiego rozgardiaszu i takiego draństwa jak teraz jeszcze nie było"

Polecam całe wystąpienie. Senator powiedział to co wszyscy obserwujący uważnie medialne doniesienia na temat budowy autostrad, podskórnie czujemy. Jest to jeden gigantyczny przekręt na forsę. 

To przecież nie kto inny jak ta firma z góry powiedziała: "Weźmiemy polskich wykonawców, weźmy polskie podmioty gospodarcze, oni za nas zrobią, a my skasujemy"  

A wiecie jaka była kwota w przetargu jaką oni dali? 20% dla siebie, a resztę się bijcie. 

To jest zdzierstwo, to jest okradanie polskiego przedsiębiorcy


W obliczu ujawnionych przez Senatora FAKTÓW sprawą nie tylko powinny zająć się Fakty TVN, czy inne Dzienniki Telewizyjne,ale wszystkie gazety gospodarcze, portale internetowe i wszystkie środki masowego przekazu. W normalnej demokracji by tak było. Jak na razie ważniejsze jest "świeże info" o Rajmundzie Kaczyńskim, który ostrzegał na łożu śmierci, przed swoimi demonicznymi braćmi bliźniakami.

A ja dalej będę twierdzić, że są przyzwoici ludzie w Platformie Obywatelskiej. 

I przyjdzie taki czas, że zaczną mówić prawdę.

Z Obywatelskim pozdrowieniem dla Wszystkich (lemingów, moherów, hipsterów i lamerów)!

cameel
O mnie cameel

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka