cameel cameel
208
BLOG

Boże miej w opiece ten kraj

cameel cameel Polityka Obserwuj notkę 1

Wstałem dzisiaj rano, niczego nie świadomy i ogarnięty dziwnym uczuciem powiedziałem do żony: "Martwię się o ten kraj".


Myślałem o rozpoczętej wczoraj budowie Nord-Streamu, o nocnej zmianie IPNu (zmuszenie senatorów do głosowania o północy nad haniebnymi zmianami) i generalnie nad sytuacją gdy rządząca partia, zachęcona tym, że nawet afera hazardowa nie obniżyła jej notowań, zaczyna przekraczać wszelkie granice i zawłaszczać kolejne instytucje państwowe (vide przejęcie Rady Polityki Pieniężnej i zamach na niezależność NBP).

Ale w najgorszych koszmarach nie przewidziałem tego co się stało.
Szok

Boże Wszechmogący miej w opiece ten kraj.

cameel
O mnie cameel

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka